27 Ocak 2016 Çarşamba

Wet'n Wild Creme Brulee

Meşhur ürünlerden biri bugün konuğum, Wet'n Wild'ın Creme Brulee isimli ten rengi farı Mac'in Creme Brulee farına muadil olarak gösteriliyor.Ben göz kapaklarımda baz olarak ve kaş altlarımda kullanıyorum. Ambalajı ne çok kaliteli ne çok kötü bu zamana kadar bir sorun yaşamadım çantamda falanda açılmadı. 



Yapı olarak tamamen mat, Pigmentasyonu gayet iyi seviyede, yumuşacık parmakla dahi uygulanabiliyor. Bende çok pembe veya sarı kalmıyor bej tonda, çok esmerler dışında herkesin göz kapaklarını eşitleyebilecek tonda. Yanımda malzeme yoksa göz altımı sabitlemek içinde hafifçe kullandım gayet iş görüyor.



 Bence denenmesi gereken sevdiğim ve bitirdikçe aldığım bir ürün, kendisinden 4-5 tane bitirdim, fiyatı 6.5 TL. Gratislerden ulaşabilirsiniz. Biraz zor bulunması dışında bir sorun yok :)

sevgiler.
nd.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder