24 Ocak 2016 Pazar

Kirpik Uzatma ve Kirpik Bakımı | Kirpiklerimde ki Değişim

Geçen günlerde anneannemin sen takma kirpik mi taktın kirpiklerin ne güzel duruyor demesiyle çevremden aldığım tepkilerden de eski fotoğraflarıma bakıp karşılaştırma yapmak istedim, kirpiklerimin gerçekten uzadığını fark ettim ve hemen bir karşılaştırma fotoğrafı hazırladım. Aşağıda ki fotoğraflar arasında tam bir yıl fark var. 


İlk fotoğrafta gözüm daha fazla açık olmasına rağmen kirpiklerim kısa ve cılız kalırken ikincisinde gözüm o kadar açık olmasada daha uzun ve gür duruyor.

Öncelikle kirpiklerim için çok bir şey yapmadım dikkat ettiğim konuları ve uyguladığım ürünleri sizlerle paylaşacağım.

Öncelikle göz makyajımı makyaj temizleme mendilleri ya da ıslak mendillerle çıkarmak yerine bebe yağıyla minik minik ovuşturup, bu kısımda herhangi bir baskı çekme hareketi falan yapmıyorum, yıkamayla temizlemeye geçtim. Bunun için The Body Shop gibi markalarda tereyağ kıvamında makyaj temizleme yağlarıda bulunuyor. 

Kirpiklerin dipten değil uçlardan beslendiği bilgisini öğrendim, kirpiklerime sanırım 3 aydır her gece Oriflame Kaş ve Kirpik Bakım yağını kullanıyorum. Hem diplerine hemde uçlarına da sürüyorum bunu. Ayrıca bu serumun içine Mia Organicals markasının argan yağından da ekledim. 

Haftada 1-2 gün makyaj yapmayıp kirpiklerimi yormamaya çalışıyorum. Bence yüzde kaştan sonra kirpiklerinde görüntüde farkı çok büyük bunun için dikkat etmeye çalışıyorum. 

Kokusu değişmiş,bozulmaya yüz tutmuş rimelleri kullanmaktan kaçınmalısınız bu kirpiklerinize zarar verebilir.

Ayrıca maskara uygulamayı da öğrendim bu süreçte, maskara pıt pıt sürüp 15 saniyede halledilecek bir şey olmaktan çıktı yaklaşık 5 dakika kadar uğraştığım bir hal aldı. Maskarayı kirpik diplerime tamamen oturtup yavaş yavaş yukarı çekiyorum. Son darbelerde sürdükten sonra uç kısma gelince kirpikleri kıvrık tutup biraz daha kıvrık kalmasını sağlıyorum. 

Uzun zamandır aklımda hint yağı kullanmak var en yakın zamanda alıp kullanmaya başlayacağım. Benim kirpiklerimde ki değişimin sebepleri bunlardı sizlerinde uyguladığı yöntemler varsa benimle paylaşabilirsiniz. :)

sevgiler
nd.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder