27 Aralık 2015 Pazar

The Balm Mary Lou Manizer

Herkese yeniden merhabalar ! Bloğuma hoşgeldiniz :)

Meşhur aydınlatıcı The Balm Mary Lou Manizer'dan bahsedeceğim.
Bu konuda nokta atışı yaptığımı düşünüyorum, okuduğuma izlediğime göre uygun fiyatlı ürünlerde ülkemizde daha iyisi olmadığını düşünüyorum.

Bu şekilde yelpaze fırça ile de ya da normal pudra/allık fırçasıyla da uygulayabiliyorum. 



Ürün oldukça bereketli her gün bol bol kullanmama rağmen azalma yok. Ürün kırılmaya müsait bir kere kırdım ve kolonya ile presledim bir sorun olmadı.


The Balm'da alışık olduğumuz karton dışında sert plastik bir ambalajda geliyor. Uzun süreli kullanıma müsait. Kendi aynasının olmasıyla ürün daha da iyi bir hale geliyor. Çantama attığımda hiç açılma gibi bir durumla karşılaşmadım. 
Ürün şampanya tonlarında, yüksek pigmentasyona sahip. Günümüzde strobing ve ışıltılı tenler revaçtayken bunun için bire bir gidiyor. 

Ürün fazlaca pigmentasyona sahip olduğu için uygularken dikkatli olmakta aşama aşama arttırmakta fayda var birden bire kötü bir görünüme dönüşmek için müsait ama dozunda uygulandığında bence harika bir sonuç veriyor. 

Bence en güzel özelliği sim barındırmaması, tamamen ışıltılardan oluşuyor bir tane bile sim barındığını görmedim.

Yüzümde duruşlarınıda sizlere şöyle paylaşabilirim. 





Ürüne Gratis'lerden ulaşabilirsiniz. Normal fiyatı 55 TL % 40 indirimlerde performasına ve bereketli oluşuyla gayet uygun bir fiyata alabilirsiniz.

Sevgiler.
nd.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder