28 Aralık 2015 Pazartesi

Avon Big and False Lash Maskara

Herkese yeniden merhabalar! Bloğuma hoşgeldiniz :)

Avon'un takma kirpik etkisini göstermeyi vaad ettiği Big&False Lash Maskarasını inceleyeceğiz.



Öncelikle Gerçek Bakışlar projesinde yer almam yorumlarımı hiçbir şekilde etikelemeyecektir bunu belirtmek isterim :)

Ürünün ambalajı oldukça şık Türkiye'de bulunan maskaralar arasında en şık tasarım bile diyebiliriz. Benim birinci ürünüm bitti bitiyor. Fırçası bombeli ve büyük bir fırça. Öncelikle ilk açtığımda diğer maskaralarda olduğu gibi çok ıslak bir yapıyla karşılaştım ilk 1-2 uygulamada yapıştırma yaptığı için sevmemiştim. Kullanmaya devam ettiğimde sevmeye başladım fakat tek sorunu dökülme yapması. Maalesef ki sürdükten 2-3 saat geçmeden göz altlarına dökülmeler başlıyor.

Gayet iyi dolgunluk ve uzunluk sağlıyor bence. Uygulamayı fırçayı diplere dokundurup zig zag hareketlere uçlara doğru çekerek yapıyorum.

Bunlarda gözümde ki duruşu ;


Elimde bir tane daha ürün var, dökülme haricinde severek kullanmaya devam ediyorum. Bir tane alır mıyım emin değilim ama farklı ürünler deneyerek devam edebilirim:)


sevgiler.
nd.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder