4 Temmuz 2015 Cumartesi

Neotregena || Pembe Greyfurt Serisi Yağsız Nemlendirici

Herkese yeniden merhabalar ! Bloğuma hoşgeldiniz!

Bugün ki konuğum Neotregena'nın pembe greyfurt serisinin yağsız nemlendiricisi.




  • Bu nemlendirici ''oil free'' yani yağsız olması nedeniyle dikkatimi çekmişti.
  • Bu ürünü yorumlamam için yeterli süre dolmuştur çünkü ürün neredeyse bitti bitecek.
  • Yağlı ciltlerin  kullanıma uygun fakat kuru ciltlere nemlendirmesi cok az gelecektir zaten benim karma ama dönem dönem çok kuruyan cildime dahi yeterli gelmediği olmuştur.
  • Kokusu çok canlı bir koku fakat rahatsız etmiyor. 
  • Tam olarak makyaj bazı yani primer kıvamında yapısında. Koyu bir yapıda kremsi.
  • Cildim tarafından hızlı emildi ve makyaj aldına kullanıma uygun. Emilmesini beklemekle uğraşmıyorsunuz.
  • Cildimi tüm gün dengede tuttuğunu söyleyemeyeceğim gün sonunda yanak bölgem kurumuş oluyor. 
  • Biterse alır mıyım ? Zannetmiyorum, ben daha yoğun nemlendiren kremleri daha çok seviyorum.
  • Kozmetik marketlerden 10-15 lira civarına satın alabilirsiniz.
sevgiler. . 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder