7 Temmuz 2015 Salı

Evde Peeling || Kahve-Tarçın Peelingi

Herkese yeniden merhabalar! Bloğuma hoşgeldiniz! 
Bugün sizlerle bir tarif paylaşacağım.

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum tarçın deri altında ki sivilceri kurutmada etkili bir ürün fakat inanılmaz derecede yakıyor.Eğer hassas cilde sahip veya yanmak istemiyorsanız tarçını tariften çıkarınız ! :)
Ben her gün ya da gün aşırı olarak, cildimi temizledikten sonra kahveyle dairesel hareketler eşliğinde peeling yapıyorum. Çünkü ben peeling insanıyım cok seviyorum va kahve bunun için biçilmiş kaftan.

Aşağıda ki tarife eklemeler çıkarmalar yaparak her hafta en az bir kere uyguluyorum. Evet yazının başında da bahsettiğim gibi tarçın çok yaksada çok etkili.

Malzemelerde evde kolayca yapabileceğiniz türden. Canlı, temiz, arınmış bir cilde kavuşmak için peeling sonrasında cildinizi nemlendirmeyi unutmayın. :)
sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder