30 Haziran 2015 Salı

Rimmel London II - Stay Matte

Herkese yeniden merhabalar ! Bloğuma hoşgeldiniz! Bir önce ki yazımda aynı markanın Match Perfection Kapatıcısını incelemiştim.

Bugün ki konuğum Rimmel London'ın meşhur Stay Matte pudrası.




  • Bende ki rengi 001 Transparent yani renksiz, herkesin kullanabileceği yapıda, kapatıcılık vermeyen.
  • Genellikle bir önce ki yazımda bahsettiğim Rimmel London'ın Match Perfection Kapatıcısını sabitlemek amacıyla kullanıyorum. Ayrıca sabah erken saatlerde yaptığım makyajımı tazelemek için makyajdan 6-7 saat sonra da tüm yüzüme geçiyorum.
  • Göz çevremde kullandığımda göz çevremi kurutmuyor.
  • Fondöten üzerine uyguladığımda katman katman cakey face dediğimiz o kötü- pütürlü görünüm oluşmuyor.
  • Fondoten veya kapatıcının transfer olmasını büyük oranda etkiliyor.
  • Ürün övüldüğü kadar güzel keşke şu ambalajı biraz daha kaliteli olsaydı yorumunu da ben de yapmadan geçemeyeceğim çünkü ambalajı ciddi anlamda dandik. 
  • İndirimlerde 10 -15 lira civarında Watsons'lardan alabilirsiniz. Ben bittikçe almaya devam edeceğim. 
  • (Şuan elimde ki bitmek üzere ve kırık olduğu için alıntı bir fotoğraf yükledim )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder